Түзету-дамыту сабағының жоспары » «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Үшарал қазақ гимназиясы мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» отдела образования Шуского района
Жетісу облысы
Алакөл ауданы білім бөлімінің
"Ыбырай Алтынсарин атындағы қазақ гимназиясы"
отдела образования Шуского района
Приемная
+7(72833) 2-43-03
Бухгалтерия
+7(72833) 2-64-25
Версия для
слабовидящих
23
декабрь
2020

Түзету-дамыту сабағының жоспары




Түзету-дамыту сабағының жоспары

Сабақтың тақырыбы: Мен және менің отбасым

Сыныбы: 1 сынып 

ОПМПК қорытындысы: легкая ЗПР психогенного генеза

Работа с психологом в школе по развитию позновательных процессов и учебной мотивации.

Сабақтың мақсаты: Ойын-жаттығулар арқылы оқушының оқуға деген қызығушылығын ояту, ұсақ қол моторикасын, ойлау қабілетін дамыту, оқылым және жазылым дағдысын қалыптастыру. Баланың отбасына деген сүйіспеншілігін арттыру.

Ресурстар: таяқшалар, «менің үйім» ойынына арналған фигурлар, қозғалмалы әріптер, отбасы суреті, түрлі-түсті бояу.

Сабақтың барысы: 

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлем Айша. Қалың қалай? Ата-анаңның, бауырларың, ата-апаңның қалы қалай? Сенің отбасыңда неше адам? Олар кімдер? Айтып берші. Себебі бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Мен және менің отбасым».

Ал олай болса біз сенімен өте бір қызық ойын ойнайық. Ойынның аты «Менің үйім» деп аталады. Қазір сен екеуіміз сенің отбасыңа арналған домқұрастырамыз. Ол үшін мына кубикті кезегімен лақтырып, түскен сан бойынша үйдің бөлшектерін құраймыз. Бұл жерде оқушымен үйдің бөлшектерін еске түсіріп атадық: мұржа, шатыр, терезе, есік; түстерді ажыраттық: сары, қоңыр, ақ, көк; сонымен қатар пішіндерді ажыраттық: төртбұрыш, үшбұрыш, тіктөртбұрыш; 1-6ға дейін санадық.

Сергіту: Жақсы, енді кел екеуіміз серігіп алайық, ол үшін мен саған карточкалар беремін, сен сол карточкаларда бейнеленген суреттерді таяқшалармен бейнелеп беруің керек. 

 «Жылжымалы әріптер» ойыны. Қазір сенімен сенің отбасыңдағы отбасы мүшелерін тағы да атап, олардың есімдерін жылжымалы әріптердің көмегімен жазып үйренеміз. /Айша, ана, әке, т.б. / және сол сөзді өзі оқиды.

Енді уақытың қалса дайын отбасы суретін бояуды ұсын. Інжу кел онда екеуіміз отбасы суретін бояйық. Бірақ қарандашпен емес краскамен ба сондаймен қызықтырақ болад. Или бір жылтыр ручкалар түрлі түсті. Дайын отбасы суретін шығарып ал да соны бірге сөйлесіп отырып бояңдар. Бұл шығармашылық жұмыс. Бұл жерді аса көп түсірмей тез-тез жүргізуге болады. 

Обратная связь.

  1. Айша саған бүгінгі сабақ ұнады ма?
  2. Қай тапсырма, ойын ұнады? Немесе ұнамады?
  3. Тапсырмалар қиын болды ма? Қиын болса қай тапсырма? 

Қорытынды бөлім: